شروع

بعد از مدتها تصمیم گرفتم یک وبلاگ که بیشتر به مسائل کامپیوتری/لینوکس اختصاص داشته باشه درست کنم. و چیزهایی که یاد گرفتم رو با بقیه تقسیم کنم ( البته حرف های حسابی رو همه زدن و من از دیدگاه خودم یا با سرهم کردن چندتا چیز مطلب میدم!) چون من هیچ وقت روی یک موضوع بند نمیشم شاهد مطالب متفرقه هم خواهید بود.

  1. دسامبر 2, 2009 در 7:36 ق.ظ.

    سلام. با اینکه دیره ولی منم افتتاح وبلاگت رو تبریک می گم. در واقع من تازه فهمیدم شما هم وبلاگ داری. وبلاگ خوبی داری فقط اگه تم رو فارسی کنی همه چیزش حل می شه.

  2. فوریه 21, 2012 در 8:34 ق.ظ.

    با سلام
    دوست عزیز چند نکته رو پیشنهاد می‌دم و اگر مناسب بود، پیشنهاد می‌کنم شما هم اگر دیدی کسی رعایت نکرده بهش پیشنهاد بدی
    وبلاگ به مجوز برای انتشار مطالب و یک rss خوب به غیر از خود wordpress نیاز داره که کامنت‌ها و خوشمزه‌ها رو هم بتونه منتشر کنه
    یا علی

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

